Hallo, allemaal. Ik zit in een “infinite loop" van het simyo support systeem en ik ben het heel erg beu
Een week geleden is mijn telefoon nummer overgezet naar een esim van simyo en heb nog steeds geen netwerkverbinding (telefoon of internet) met deze sim, zelfs al staat deze als actief vermeld. (er staat een kruis door de Simyo verbindings icoon, zie foto)
Hier is de "loop":
- Ik neem contact op in de support chat, daar wordt mij verteld om de esim te erasen.
- Dan emailen ze mij een code voor de nieuwe esim, aangezien ik geen sms met esim code kan ontvangen.
- Hij werkt nog steeds niet, en krijg ik in de chat te horen dat ze de technische dienst zullen moeten contacteren en dat ik een email de volgende dag krijg.
- In deze email staat ik de sim moet erasen en opnieuw downloaden.... wat ervoor ook al niet werkte. Dus terug naar de chat. Rinse and repeat...
Ik heb deze loop nu 5 keer voltooid met Simyo support en als laatste poging probeer ik nu het forum.
Ik heb mijn telefoonnummer dringend nodig voor zowel mijn werk en als dit niet spoedig opgelost wordt, zal ik geneigd zijn een andere provider te vinden. Help!!
wat verdere details:
Google Pixel 3a XL (Stock Android)
Alle software up to date
Telefoon is standalone in Nederland gekocht
Alvast bedankt voor jullie hulp. Enig idee wat het probleem kan zijn?