.

Beantwoord

geen sms kunnen ontvangen voor esim activatie, wat nu?

  • 12 January 2024
  • 9 reacties
  • 71 Bekeken

Ik ben nu nieuw hier met esim van simyo en had om te kijken wat er gebeurt mij esim verwijdert uit de iphone instellingen. Nu krijg ik geen sms meer dus kan ik hem niet meer activeren. Kunnen jullie mij de code doormailen?

icon

Beste antwoord door RicoK 12 January 2024, 09:07

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7

@Piettjan Heb je wat aan het volgende, dat je hier kunt vinden?

 

 

@Piettjan Heb je wat aan het volgende, dat je hier kunt vinden?

 

 

Er is geen optie voor bankcontrole

@Piettjan Heb je wat aan het volgende, dat je hier kunt vinden?

 

 

Moet ik dan mijn bank toevoegen? Via de instellingen en 1 cent overmaken?

Reputatie 7

@Piettjan Vanwege de opstart problemen destijds en nog altijd wel de vragen/problemen/onduidelijkheden, zoals jij die hebt, heb ik nimmer de overstap naar eSim gemaakt en zal ik deze niet gaan maken ook. Ik houd het wel bij een fysiek kaartje, zolang dit nog mogelijk is.

Om deze reden heb ik geen persoonlijke ervaring met de installatie van de eSim, maar de stappen, zoals ik die in de screendump heb laten zien, zouden naar mijn mening wel helder moeten zijn. Dus, heb je deze stappen al eens stap-voor-stap gevolgd?

@Piettjan Vanwege de opstart problemen destijds en nog altijd wel de vragen/problemen/onduidelijkheden, zoals jij die hebt, heb ik nimmer de overstap naar eSim gemaakt en zal ik deze niet gaan maken ook. Ik houd het wel bij een fysiek kaartje, zolang dit nog mogelijk is.

Om deze reden heb ik geen persoonlijke ervaring met de installatie van de eSim, maar de stappen, zoals ik die in de screendump heb laten zien, zouden naar mijn mening wel helder moeten zijn. Dus, heb je deze stappen al eens stap-voor-stap gevolgd?

Ik kan die stappen niet voltooien omdat bankcontrole niet mogelijk is. Ik heb hulp nodig van een admin die de code na vragen van persoonlijke informatie kan doormailen zoals wel vaker gebeurt zie ik hier op het forum

Reputatie 7

@Piettjan OK, helder (ook al snap ik het niet 🙄). Dan zal in de loop van de dag een van de Moderators @Amy @Roeqajja @Seren in je topic reageren en je waarschijnlijk vragen haar een PB te sturen.

Ik ben al geholpen via whatsapp

Reputatie 7

Fijn zo @Piettjan , bedankt voor je terugkoppeling.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Piettjan,

Bedankt voor je bericht. 

Fijn om te horen dat je inmiddels bent geholpen via Whatsapp.

Super bedankt voor je hulp @RicoK! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer