Ik ben nu nieuw hier met esim van simyo en had om te kijken wat er gebeurt mij esim verwijdert uit de iphone instellingen. Nu krijg ik geen sms meer dus kan ik hem niet meer activeren. Kunnen jullie mij de code doormailen?
Moet ik dan mijn bank toevoegen? Via de instellingen en 1 cent overmaken?
Om deze reden heb ik geen persoonlijke ervaring met de installatie van de eSim, maar de stappen, zoals ik die in de screendump heb laten zien, zouden naar mijn mening wel helder moeten zijn. Dus, heb je deze stappen al eens stap-voor-stap gevolgd?
Om deze reden heb ik geen persoonlijke ervaring met de installatie van de eSim, maar de stappen, zoals ik die in de screendump heb laten zien, zouden naar mijn mening wel helder moeten zijn. Dus, heb je deze stappen al eens stap-voor-stap gevolgd?
Ik kan die stappen niet voltooien omdat bankcontrole niet mogelijk is. Ik heb hulp nodig van een admin die de code na vragen van persoonlijke informatie kan doormailen zoals wel vaker gebeurt zie ik hier op het forum
Ik ben al geholpen via whatsapp
Fijn zo
Hi
Bedankt voor je bericht.
Fijn om te horen dat je inmiddels bent geholpen via Whatsapp.
Super bedankt voor je hulp
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.