Skip to main content

.

Beantwoord

Geen simkaart wel nummer overgezet?

  • 28 januari 2025
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Hoi!

Ik heb van simyo een mail ontvangen dat gister mijn nummer is overgezet, maar ik heb nog geen simkaart ontvangen. ik vraag me af wat er gebeurd als ik die niet op tijd krijg en mijn oude abonnement afloopt. want ik wil niet zelf voor belkosten opdraaien.

 

kunt u mij helpen?

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@hannahs,

Bedankt voor je bericht en welkom bij Simyo! Wat vervelend om te horen dat je nog geen simkaart hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak. Ik heb gelijk kosteloos een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, als het goed is ligt deze binnen 2 werkdagen op je deurmat! 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1771 reacties
  • antwoord
  • 28 januari 2025

Hoi ​@hannahs,

Bedankt voor je bericht en welkom bij Simyo! Wat vervelend om te horen dat je nog geen simkaart hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak. Ik heb gelijk kosteloos een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, als het goed is ligt deze binnen 2 werkdagen op je deurmat! 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren