Skip to main content

Geen simkaart ontvangen als nieuwe gebruiker?

  • June 8, 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Sinds 3 juni zou mijn abonnement bij simyo ingaan maar tot op heden heb ik geen simkaart ontvangen 

June 10, 2024

Hoi @Leanvinken,

Bedankt voor je bericht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses voor dit ongemak. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan kijk ik met je mee naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren

 

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 10, 2024

Hoi @Leanvinken,

Bedankt voor je bericht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses voor dit ongemak. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan kijk ik met je mee naar een oplossing. 

Groetjes,
Seren