Skip to main content

.

Goedemiddag allemaal,

Woensdag een simkaart aangevraagd tot op heden niks mogen ontvangen.

Is het goed gegaan?

Enige reactie aub. Zit er echt op te wachten. Woensdag besteld en nog niks tot op heden

Enige reactie aub. Zit er echt op te wachten. Woensdag besteld en nog niks tot op heden

Hallo @Babbel4ever79 je kunt via de bekende kanalen contact opnemen met Simyo of de reactie van een moderator op dit forum vandaag afwachten.

Dank voor je antwoord. Al geprobeerd via andere kanalen maar geen antwoord mogen ontvangen.

Hoop dan snel wat te horen hoe en wat.

Hoi @Babbel4ever79,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je je simkaart nog niet hebt ontvangen!

Het duurt vaak 2-3 werkdagen voordat je de simkaart binnen hebt. Ik vermoed daarom dat je simkaart vandaag wel binnen zou moeten zijn gekomen. Mocht je de simkaart in de loop van de dag niet hebben ontvangen, dan kun je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik kijk dan graag met je mee wat er aan de hand is.

Groetjes,
Roeqajja

Helaas vandaag ook niks mogen ontvangen. Ook in de PostNL app komt er nog niks aan.

Wacht het morgen nog even af en zal dan nogmaals proberen om een simkaart te krijgen.

Dan bijna een week verder.

Helaas vandaag ook niks mogen ontvangen. Ook in de PostNL app komt er nog niks aan.

Wacht het morgen nog even af en zal dan nogmaals proberen om een simkaart te krijgen.

Dan bijna een week verder.

Dat is inderdaad wel vreemd zeg. Ik wil je vragen om vandaag nog even af te wachten, als je aan het einde van de dag geen simkaart hebt ontvangen mag je mij een privébericht sturen. Dan kijken we samen even of het adres goed genoteerd staat en stuurt ik kosteloos een nieuwe simkaart op. 

Reageer