.

Beantwoord

Geen Simkaart in startpakket, hoe kan dit?

  • 23 January 2015
  • 7 reacties
  • 198 Bekeken

Ik heb net op de mat de envelope van Simyo gevonden, zat een scheur in de envelope en het vakje in het kartonnetje was leeg. Simkaart is dus naar alle waarschijnlijk gestolen. Lekkere service van PostNL. Ik heb de simkaart voor de zekerheid maar geblokkeerd, daar ik deze niet in bezit heb. Maar aangezien ik nooit de kaart in bezit heb gehad, lijkt het me niet fair dat ik de €5,- voor een nieuwe kaart dien te betalen. Volgens mij heeft de dief niet eens wat aan de SIM kaart, want ze hebben geen PUK code...  

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Ruud 26 January 2015, 11:56

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik heb 8 dagen geleden ook een nieuwe simkaart besteld. Nog steeds niets binnen. Geen envelop niets!
Het ergste is dat ik 1000 flyers heb gedrukt en verspreid met dat nummer erop. Dus ben ook nog eens niet te bereiken!!
En dan moet ik voor een vervangende kaart €5,- betalen?
Reputatie 7
Badge +9
Kijk even of de simkaart niet naar een vorig adres is gestuurd. Het gebeurt regelmatig dat mensen Simyo niet vertellen als ze verhuisd zijn.
Nee, ik heb een envelope, die al gescheurd was toen ik deze van de mat pakte, met een karton erin, met lijmresten, waar een creditcard vorm uitsparing inzit, waar ik denk dat de simkaart had moeten zitten. Vanwege het feit dat de simkaart er niet in zat en de envelope open gescheurd was aan de zijkant, ga ik ervanuit dat de simkaart is ontvreemd uit mijn post.
Reputatie 3
Badge +9
Dat denk ik ook...dus toch maar een nieuwe bestellen helaas.
Kijk even of de simkaart niet naar een vorig adres is gestuurd. Het gebeurt regelmatig dat mensen Simyo niet vertellen als ze verhuisd zijn.


Ik ben nieuwe klant, en recent niet verhuisd, in het geheel niet actueel dus. Maar dank voor het meedenken.
Dat denk ik ook...dus toch maar een nieuwe bestellen helaas.

Eerst maar eens bellen met de klantenservice. 
Ondertussen aangifte gedaan bij politie en klachtenprocedure opgestart bij PostNL. 

Ja, ja, ik weet ook wel dat dit zinloos is, maar rommelen met post is nog steeds strafbaar en de betreffende instanties zullen, als men geen aangifte doet, zich op ontwetendheid beroepen. Dus: Doe allemaal aangifte als je dit overkomt!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi ErwinCla,

Welkom op ons forum:)

Wat een vervelende streek dat je simkaart is ontvreemd. Uiteraard kun jij hier niets aan doen, dus er is een vervangende onderweg. Toch goed dat je hier melding van gemaakt hebt bij PostNL en je simkaart direct geblokkeerd.

Ik zie aan je gegevens dat er nog geen gebruik is gemaakt van de simkaart. Je blokkade was dus op tijd:D Je kunt je nieuwe simkaart activeren zodra deze binnen is.

Kun je hier laten weten of dat is gelukt?


Hoi THT, Ook jij welkom op ons forum. Ik zie dat er jouw vervangende simkaart al kosteloos onderweg is:D Je nummer blijft hetzelfde, dus je bent snel weer bereikbaar. Heb je je adres al gecontroleerd op Mijn Simyo?

@Scotsman en Martijn® Dank voor jullie hulp!

Reageer