.

Beantwoord

Geen simkaart alleen noodoproepen

  • 4 February 2014
  • 3 reacties
  • 3466 Bekeken

Hallo,

Sinds een dag of 3 herkend mijn telefoon mijn simkaart niet meer.
Doe ik de sim in een oude telefoon dan werkt hij wel. 
De telefoon geeft aan Geen SIM-kaart alleen noodoproepen.
Na de telefoon ongeveer 30 keer aan en uit te zetten, af en toe de simkaart en de accu te verwijderen doet die het voor een minuut of 5 wel.
Vervolgens hetzelfde verhaal weer Geen SIM alleen noodoproepen.

Ik heb de telefoon al teruggezet naar fabrieksinstellingen helaas hielp dit niet.
Zou het kunnen helpen als de simkaart een boost krijgt?
Dit begint namelijk erg vervelend en lastig te worden.

Groet,
icon

Beste antwoord door Kim 5 February 2014, 11:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi madelyn,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Dit klinkt inderdaad als een vervelend en lastig probleem. Maar als ik het goed heb begrepen, dan werkt je simkaart wel zonder problemen, wanneer je 'm in een ander toestel stopt?
In dat geval ligt het niet aan de simkaart, maar wil ik je aanraden om 'ns te kijken in je toestel of je bijvoorbeeld het 'gleufje' waar je de simkaart in stopt soms vuil is en je deze kan schoonmaken, want het klinkt alsof je simkaart niet goed contact kan maken wanneer je 'm in je telefoon stopt.

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen! 🙂
Hoi Kim,

Helemaal schoongemaakt dit heeft niet geholpen. Ik heb hem nu dus in een andere telefoon gedaan helaas kom ik tot de conclusie dat na een paar uurtjes hij het ook in deze telefoon doet!

Ik hoop dat je me verder kan helpen.

Groetjes
Badge +8
Hoi Kim,

Helemaal schoongemaakt dit heeft niet geholpen. Ik heb hem nu dus in een andere telefoon gedaan helaas kom ik tot de conclusie dat na een paar uurtjes hij het ook in deze telefoon doet!

Ik hoop dat je me verder kan helpen.

Groetjes


Hoi madelyn,

Dan lijkt het alsof de sim slecht contact maakt. 😞 Normaal kun je dan het beste een vervangende simkaart bestellen op Mijn Simyo à €5. Maar ik zie dat die van jou nog behoorlijk nieuw is. Ik stuur je dus kostenloos een nieuwe toe.

Ik hoor graag van je, als deze binnen is, of die beter werkt.:)

Groetjes,
Charlene

Reageer