Skip to main content
Zojuist mijn nieuwe sim kaart per post ontvangen en geplaatst in vrije samsung galaxy III mini GT8200N, zoals aangegeven in de handleiding san het apparaat. Echter er staat een fout melding "Geen Sim".

Volgense de instructie moet ik controleren of mijn telefoon is locked door een telefoon provider. Dit toestel is nieuw gekocht voor de volle prijs als vrij van locks bij Expert.

Wat moet ik nu doen?
Wanneer je telefoon simlockvrij is, hoef je alleen nog dit te doen.

Het kan zijn dat het dan nog even duurt voordat de sim echt werkt.



Duidelijk? 🆒



Groet,

Friesian
Zojuist mijn nieuwe sim kaart per post ontvangen en geplaatst in vrije samsung galaxy III mini GT8200N, zoals aangegeven in de handleiding san het apparaat. Echter er staat een fout melding "Geen Sim".

Volgense de instructie moet ik controleren of mijn telefoon is locked door een telefoon provider. Dit toestel is nieuw gekocht voor de volle prijs als vrij van locks bij Expert.

Wat moet ik nu doen?




Hoi wilhelmina, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo! :)



Wat vervelend dat je nog niet meteen kan gaan bellen/sms'en/internetten met je prepaid simkaart 😞



Nu is een prepaid simkaart al actief wanneer je deze ontvangt, dus dat is het probleem niet, maar bedankt voor het meedenken, Friesian :)



Allereerst wil ik je vragen de simkaart eens in een andere telefoon te plaatsen en te kijken of de simkaart het hierin wel doet, dit om na te gaan of het aan de simkaart ligt of aan de telefoon.



Ik verneem graag je bevindingen om je verder te kunnen helpen! 🙂

Reageer