Skip to main content
Goedemorgen,

Ik heb sinds gisteravond 'geen service' op mijn telefoon (iphone 6s). Ik heb alle stappen al doorlopen en toch doet hij het niet. Het enige wat ik niet kan testen is de kruistest, want de mensen om me heen hebben een ander formaat simkaart. Wat kan ik nog doen om weer te kunnen bellen en internetten? Is de enige optie een nieuwe simkaart aanschaffen?

Met vriendelijke groet,

Arnica
Hoi Arnica,



Welkom op het Forum!



Oh, wat balen dat je simkaart plotseling geen service kan verkrijgen. :(



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je simkaart gewoon actief is. Gek dat je hier geen gebruik van kunt maken!



Om ervoor te zorgen dat jij je simkaart zo snel mogelijk kunt gebruiken, heb ik 'm voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen je telefoon over vijf minuten even uit en aan te zetten, zodat je simkaart zich weer met de juiste gegevens registreert op ons netwerk.



Kun je hierna nog steeds geen netwerk verkrijgen? Probeer dan handmatig naar een netwerk te zoeken via je telefoon. Deze optie kun je vinden via Instellingen > Mobiel netwerk. Laat je het mij weten of het lukt op deze manier?



Groetjes,

Asma
Hoi Asma,



Dankjewel voor je antwoord. Ik heb nogmaals mijn telefoon uit en aangezet. Dit had ik al eerder geprobeerd, een half uur uitgelaten, en opnieuw aangezet. Helaas werkte dat niet, nu ook niet. En handmatig een netwerk zoeken heb ik ook al geprobeerd en dit werkt helaas ook niet, nog steeds niet. Ik ben bang dat mijn simkaart het niet meer doet. Maar mijn telefoon herkent hem wel, want ik kan hem wel ontgrendelen als ik mijn simkaart in mijn telefoon doe.

Ik weet niet of er nog iets anders aan de hand kan zijn, anders moet ik maar een nieuwe simkaart bestellen denk ik. Jammer dat dit mij kosten oplevert, maar als dat de laatste oplossing zou zijn zal het wel moeten..



Groetjes,

Arnica
Hoi Arnica,



Jeetje zeg, jammer dat het nog steeds niet werkt nadat je alles geprobeerd hebt. Ik heb je een vervangende simkaart opgestuurd. Deze zul je binnen enkele dagen op de deurmat terugvinden. Laat je het ons weten of het probleem daarmee is opgelost?



Groetjes,

Caspar

Reageer