Skip to main content
Beste forumleden,



Ik heb na het flashen van de Carbon ROM voor mijn OnePlus One geen service meer. Ik heb al via TWRP Wipe>Format data alles van mijn telefoon verwijderd en toen de laatste Release geinstalleerd met bijbehorende Gapps, maar nog steeds geen service. Ook bij het handmatig zoeken naar een mobiele provider zegt hij 'fout tijdens zoeken naar netwerken'. Ik heb mijn simcard in een andere telefoon gestopt, daar deed hij het perfect. De simkaart van die telefoon deed het niet in mijn telefoon.



Valt er nog iets te proberen?



Groeten,

Gerben



EDIT: Ik bedenk me nu, dat mijn telefoon van mijn schoot is gevallen tijdens het overzetten van de Gapps en Carbon ROM van mijn PC naar m'n telefoon. Plat op te achterkant van ~1 meter. Kan het zijn dat hierdoor de antenne kapot is gegaan? Dat is dan wel zeer vervelend, heb ook al een videokaart gesloopt tijdens het schoonmaken vorige maand...
Hoi GerbenT, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat balen dat het flashen van een ROM niet helemaal goed is gegaan 😞! Ondanks dat ik niet bekend ben met de Carbon ROM, vrees ik dat deze niet alle frequenties in jouw telefoon support. Helaas heb ik hier eerder eens te maken mee gehad en uiteindelijk was het flashen van een andere ROM de oplossing.



Ik kan nu helaas niets zinnigs zeggen of het komt doordat je de telefoon hebt laten vallen, maar hier ga ik niet van uit!



Groetjes, Tiury

Reageer