.

Beantwoord

Geen Service op mijn telefoon

  • 26 March 2013
  • 12 reacties
  • 513 Bekeken

Badge
ook bij mij is mijn telefoon nr overgezet kpn hi naar simyo
vanmorgen om 10.30 uur had ik geen telefoon meer
en om 5 uur helpdesk gebeld, kon even duren werd er gezegt
nu is het bijna 21.00 uur nog steeds zegt mn telefoon Geen Sevice
graag een antwoord erop graag
icon

Beste antwoord door H.Janssen 27 March 2013, 11:12

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Misschien een overbodige vraag, maar heb je je telefoon al uit en aan gezet? dan meld hij opnieuw aan op het netwerk en is meestal het probleem verholpen.
Badge
Jah heb dat al diverse malen gedaan
ook staat mobiel netwerk aan
Reputatie 2
Badge +1
Hmm dan moet iemand van Simyo wellicht zijn of haar licht er over laten schijnen, jammer dat het niet heeft geholpen...
Badge
Ja ik hoop wel dat dit snel gebeurt ,
en dit bericht kreeg ik van simyo eerder :
. Het kan zijn dat je korte tijd niet bereikbaar bent tijdens het overzetten van je nummer.

dit gaat ff duren denk ik
Badge
Srry ben er inmiddels achter dat de antenne van mijn telefoon stuk is
heb  de sim in een andere telefoon gedaan en hoppa  hij doet het
nogmaals Srry
Reputatie 3
Badge +5
Geen probleem, fijn dat het weer werkt en dat je dat even meldt!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum H.Janssen,

Goed om te weten dat het nu werkt en bedankt voor het delen van de oplossing.

@Ronald renes. Bedankt voor het meedenken :D

Groetjes,

Alex
Ik heb sinds vanochtend ook geen bereik meer op mijn KPN simkaart. Nu heb ik die van Simyo erin gedaan, het is al half 10 en nog steeds heb ik "geen service" op me beeldscherm staan. Telefoon meerdere keren uit en aan gezet, zelfs een hard-reset geprobeerd. Niets helpt.
Wat te doen??
Hallo,
Na overstappen van prepaid simyo naar Sim Only Simyo blijf ik probleem houden. Krijg steeds melding van " beperkte service ".
Vandaag  vervangende sim kaartje geplaatst en geactiveerd en pincode ingevoerd. Weer melding van  "beperkte service ".
Heb  toestel al enkele keren aan-  en uitgezet.  Geen resultaat.   
Graag oplossing.
Hallo,
Sinds vanmiddag is alles geregeld.  Ik heb dus kontakt en alles werkt naar wens.  Klacht is dus afgewerkt.
Bedankt.
Reputatie 2
Badge +4
Ik heb sinds vanochtend ook geen bereik meer op mijn KPN simkaart. Nu heb ik die van Simyo erin gedaan, het is al half 10 en nog steeds heb ik "geen service" op me beeldscherm staan. Telefoon meerdere keren uit en aan gezet, zelfs een hard-reset geprobeerd. Niets helpt.
Wat te doen??


Hoi Superem,

Welkom op het Simyo forum!
Uit je verbruiksoverzicht kan ik opmaken dat het inmiddels gelukt is om gebruik te maken van je Simyo simkaart. Ik wens je nog veel plezier met je Simyo abonnement.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Hallo,
Sinds vanmiddag is alles geregeld.  Ik heb dus kontakt en alles werkt naar wens.  Klacht is dus afgewerkt.
Bedankt.


Hoi enijdam,

Je hebt deze vraag al in een ander topic gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om in de toekomst je vraag slechts in een topic te stellen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Manisha

Reageer