Ik heb net mijn simkaart geblokkeerd en een vervangende simkaart geactiveerd. Al een tijdje geeft mijn iPhone geen service aan. Ik heb hem al aangesloten aan itunes en gesynchroniseerd maar dit heeft niet geholpen!
Bladzijde 1 / 1
Ook al geprobeerd om de telefoon helemaal uit- en weer aan te zetten?
Hoi Lisaaaax, welkom op het Simyo forum!
Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.
Goed dat je je iPhone al hebt gesynchroniseerd met iTunes 😮 Ik zie dat koorelle al een goede tip heeft gegeven. Heb je je toestel al eens uit- en aangezet? Je kunt ook in je toestel het KPN netwerk handmatig selecteren. Ik heb je simkaart voor de volledigheid gereset. Wil je hiervoor je toestel uit- en aanzetten? Je nieuwe simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk. Als dit niet werkt, wil je dan je nieuwe simkaart in een ander toestel plaatsen? Op deze manier kunnen we het een en ander uitsluiten.
Ik hoor graag van je :)
@koorelle; bedankt voor je tip!
Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.
Goed dat je je iPhone al hebt gesynchroniseerd met iTunes 😮 Ik zie dat koorelle al een goede tip heeft gegeven. Heb je je toestel al eens uit- en aangezet? Je kunt ook in je toestel het KPN netwerk handmatig selecteren. Ik heb je simkaart voor de volledigheid gereset. Wil je hiervoor je toestel uit- en aanzetten? Je nieuwe simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk. Als dit niet werkt, wil je dan je nieuwe simkaart in een ander toestel plaatsen? Op deze manier kunnen we het een en ander uitsluiten.
Ik hoor graag van je :)
@koorelle; bedankt voor je tip!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.