Hi,
Ik heb mijn oude nano simkaart vervangen door een nieuwe.
Volgens richtlijnen deze geactiveerd op de Simyo account site en toen in de Iphone 5 geplaatst.
Het toetsel accepteerd de sim code en heb deze ook al aangepast.
Maar ik blijf de "Geen service" melding houden.
Op mijn account staat dat de simkaart actief is.
Graag support.
Luc
Bladzijde 1 / 1
Hoi LucGov, welkom op ons forum :)
In jouw gegevens zie ik dat het activeren van je vervangende simkaart net niet zo is gelopen als de bedoeling is.
Ik heb dat nu handmatig als nog rechtgezet en wanneer je je telefoon even opnieuw opstart, zal hij het gaan doen.
Desalniettemin; excuses voor het ongemak.
Laat je nog even weten of ie het nu écht doet?
In jouw gegevens zie ik dat het activeren van je vervangende simkaart net niet zo is gelopen als de bedoeling is.
Ik heb dat nu handmatig als nog rechtgezet en wanneer je je telefoon even opnieuw opstart, zal hij het gaan doen.
Desalniettemin; excuses voor het ongemak.
Laat je nog even weten of ie het nu écht doet?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.