.

Vraag

Geen service na gebruik dualsim ander nummer, wat nu?

  • 26 May 2023
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Badge

Ik heb een dualsim op mijn telefoon. Mijn werknummer met sim-kaart en mijn privé nummer met E-Sim (van Simyo).

 

 Zodra ik bel met mijn zakelijke nummer heb ik geen service meer van Simyo. Ik ben daardoor niet bereikbaar via Simyo.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Heb je toevallig een iPhone 14?

Badge

Dag Ron,

 

 ja klopt, ik heb een iPhone 14. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @TitiaW,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je geen service hebt zodra je gebruik maakt van je zakelijke nummer!

Ik wil graag de eSIM opnieuw met je installeren, wellicht dat dit zou helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je de validatiecode op per e-mail :).

Bedankt voor je reactie @Ron H

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Hoi @TitiaW,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je geen service hebt zodra je gebruik maakt van je zakelijke nummer!

Ik wil graag de eSIM opnieuw met je installeren, wellicht dat dit zou helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je de validatiecode op per e-mail :).

Bedankt voor je reactie @Ron H

Groetjes,
Roeqajja

Ik heb je een PB gestuurd

Badge

Heb je toevallig een iPhone 14?

Dag Ron,

 

 ja ik heb een IPhone 14. Heb jij tips?

 Na zakelijk bellen pakt de telefoon niet automatisch met het netwerk van Simyo op. Heel vervelend. Ligt dat aan de provider? Beter om alles van dezelfde provider te hebben?

 

Reputatie 7
Badge +6

Er zijn meer mensen met hetzelfde probleem dit ligt inmiddels bij de technische dienst en Roeqajja is hier van op de hoogte.

Reageer