Ik heb een dualsim op mijn telefoon. Mijn werknummer met sim-kaart en mijn privé nummer met E-Sim (van Simyo).
Zodra ik bel met mijn zakelijke nummer heb ik geen service meer van Simyo. Ik ben daardoor niet bereikbaar via Simyo.
Ik heb een dualsim op mijn telefoon. Mijn werknummer met sim-kaart en mijn privé nummer met E-Sim (van Simyo).
Zodra ik bel met mijn zakelijke nummer heb ik geen service meer van Simyo. Ik ben daardoor niet bereikbaar via Simyo.
Heb je toevallig een iPhone 14?
Dag Ron,
ja klopt, ik heb een iPhone 14.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je geen service hebt zodra je gebruik maakt van je zakelijke nummer!
Ik wil graag de eSIM opnieuw met je installeren, wellicht dat dit zou helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je de validatiecode op per e-mail .
Bedankt voor je reactie
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je geen service hebt zodra je gebruik maakt van je zakelijke nummer!
Ik wil graag de eSIM opnieuw met je installeren, wellicht dat dit zou helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je de validatiecode op per e-mail .
Bedankt voor je reactie
Groetjes,
Roeqajja
Ik heb je een PB gestuurd
Heb je toevallig een iPhone 14?
Dag Ron,
ja ik heb een IPhone 14. Heb jij tips?
Na zakelijk bellen pakt de telefoon niet automatisch met het netwerk van Simyo op. Heel vervelend. Ligt dat aan de provider? Beter om alles van dezelfde provider te hebben?
Er zijn meer mensen met hetzelfde probleem dit ligt inmiddels bij de technische dienst en Roeqajja is hier van op de hoogte.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.