Skip to main content

.

helaas geen service na activatie en instalatie nieuwe sim

iphone gesynct en gereset zonder resultaat

sim nr******78
Opgelost nu
Wat heeft u gedaan om het werkend te krijgen misschien handig voor nieuwe gebruikers 😉
Hoi frankh,



Gisteren hebben we te maken gehad met een kleine vertraging in het activeren van een aantal nieuwe simkaarten. Blijkbaar heb jij hier ook last van gehad. Gelukkig werkt het inmiddels naar behoren :)



@alex32; ik denk niets dus 😉
Hahaha..



Misschien handig om dit soort probleempjes op de site te vermelden.





Dan is het meteen duidelijk voor nieuwe klanten dat er een activerings probleem is en dat het snel verholpen word 😃  (Tip van de dag!!)







Gr



Alex
Hoi alex32,



Dat lijkt misschien handig, maar is het vaak niet. Als we zo'n melding op de site zetten, kan dat ook veel problemen veroorzaken. Klanten die dan juist gaan bellen, terwijl er eigenlijk niets aan de hand is... Over het algemeen maken we dus nooit een melding hiervan. Alleen bij hoge uitzondering als er een serieuze storing op het KPN netwerk is, zullen we dit melden op het forum.
Hoi Dries



Daar heb je ook gelijk in.

Op de forum misschien dan een idee'tje ?

Je heb natuurlijk wel de kans in de toekomst dat deze vraag weer een keertje komt en dan vinden ze deze 😉.
Hi alex32,



Dit soort kortdurende vertragingen komen wel eens vaker voor. Zoals Dries al aangeeft kiezen we er bewust voor om dit niet te melden.

In je verleden is namelijk gebleken dat je er meer onrust mee creëert dan dat je er mee wegneemt.

Dan beantwoorden liever af en toe een vraag als deze 😉
Hoi -Ernst



Daar heb je gelijk in.

Ik weet niet hoelang zo'n verstraging duurt maar als het meestal kortdurend is dan is het inderdaad niet de moeite om het te vermelden op de forum of site.





Bedankt voor je antwoord terug :D



Gr



Alex
Hoi Alex32,



Wel heel fijn dat je zo meedenkt. :)



Groetjes,

Charlene

Reageer