.

Beantwoord

Geen service na activeren van simkaart, wat nu?

  • 15 October 2014
  • 8 reacties
  • 233 Bekeken

Hoi simyo,

Ik heb vandaag een nieuwe vervangende simkaart ontvangen en deze geactiveerd volgens aanwijzingen. Maar na een paar keer aan/uit zetten gedurende 4 uur geeft ie nog steeds geen service aan. Wifi doet het wel en whatsapp ook, dus heb wel t idee dat de simkaart is geaccepteerd.

Wat moet ik doen?

Nadine
icon

Beste antwoord door Kim 16 October 2014, 15:21

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hallo nadinezoekthelp. (Nadine)

Wanneer WhatsApp het doet via Wi-Fi, staat dat los van je simkaart.
Probeer eens een ander nummer te bellen, daarmee krijg je te weten of de sim echt actief verbinding heeft.
(Vrees helaas, geen service betekent, je sim maakt nog geen verbinding met KPN // Simyo netwerk)
Zoniet, laat het weten...

Groet,
Friesian
Hoi Friesian,

Heb net geprobeerd iemand te bellen en inderdaad niet gelukt. Ook heb ik al mijn iphone gesynchroniseerd met itunes, ook dit helpt dus niet. Ik denk dat iemand van Simyo de simkaart moet resetten?

Groet,
Nadine
Zou best kunnen, probeer  het vandaag nog een paar keer.
Werkt het niet kan een moderator je meest waarschijnlijk helpen.
(telefoon is simlockvrij?!) 😕
Groet,
Friesian
Ja telefoon is simlock vrij! Ok, ik wacht totdat moderator dit leest morgen en dit even fixt! Dankjewel voor je hulp!
Ook voor jou geldt.

Anyplace anywhere anytime. 🆒
(Met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian.
Lees graag mee! Hier hetzelfde probleem bij mijn vader zijn nieuw aangeschafte simkaart.. wordt er nogal pissig van,  want de laatste week loopt het contact met simyo al niet erg soepel... 
Badge +6
Ja telefoon is simlock vrij! Ok, ik wacht totdat moderator dit leest morgen en dit even fixt! Dankjewel voor je hulp!

Hoi nadinezoekthulp, welkom op het forum van Simyo!

Hier ben ik dan 😉

Waar ik benieuwd naar ben is of wanneer je nu inlogt op Mijn Simyo je nog de mogelijkheid hebt om je vervangende simkaart te activeren?

Als dat het geval is, dan wil ik je vragen nogmaals je vervangende simkaart te activeren.

Ik hoor het graag van je! :)

@Friesian, dankjewel voor het meedenken!
Badge +6
Lees graag mee! Hier hetzelfde probleem bij mijn vader zijn nieuw aangeschafte simkaart.. wordt er nogal pissig van,  want de laatste week loopt het contact met simyo al niet erg soepel... 

Hoi liesav, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat er inmiddels verbruik is geregistreerd via de nieuwe simkaart.
Werkt de aansluiting van je vader nu weer naar behoren? 🙂

Reageer