.

Beantwoord

Geen service na activeren sim kaart

  • 15 January 2013
  • 9 reacties
  • 395 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb vandaag de simkaart ontvangen voor een nieuw abonnement. Na activeren krijg ik steeds melding geen service. Ik heb de Iphone uitgezet en aangezet maar nog steeds hetzelfde probleem. Volgens de brief zou ik direct moeten kunnen bellen. Ik heb geen oud nummer dat overgenomen moet worden.

Graag zsm hulp zodat ik de telefoon kan gebruiken.

mvgr Nathalie Snijders
icon

Beste antwoord door Wayne 16 January 2013, 12:55

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Nathalie Snijders,

Volgens onze gegevens is jouw aansluiting inmiddels opnieuw op het netwerk gezet. Zou je even kunnen bevestigen of je er reeds gebruik van kan maken?
Badge
Ik heb zojuist ook nog met jullie gebeld. Een medewerkster heeft even alles gereset. Volgende probleem. Mijn man heeft alles geinstalleerd maar nu heeft mijn dochter 3 keer met foutieve pincode ingelogd dus weet nog steeds niet of hij het doet en wat ik moet doen om dit op te lossen. Ben tenslotte nog een leek op dit gebied.
Badge
[quote]Ik heb zojuist ook nog met jullie gebeld. Een medewerkster heeft even alles gereset. Volgende probleem. Mijn man heeft alles geinstalleerd maar nu heeft mijn dochter 3 keer met foutieve pincode ingelogd dus weet nog steeds niet of hij het doet en wat ik moet doen om dit op te lossen. Ben tenslotte nog een leek op dit gebied. Heb inmiddels geprobeerd in eigen telefoon om puk code in te voeren maar dit lukt niet. Bij mijn dochter geprobeerd (Samsung) wordt ook niet gevragd naar puk code. Help
Badge
Nog steeds melding geen service. Als ik de door Simyo opgestuurde simkaart in een ander Iphone stop dan werkt deze wel. Als ik de simkaart van de andere Iphone in mijn iphone stop dan werkt het ook. In beide gevallen KPN netwerk beschikbaar. Nu lees ik op veel plekken op Internet fora dat dit probleem vaker voorkomt en dat het met een nieuwe simkaart vaak opgelost is. Ik zou dan ook graag van jullie een nieuwe simkaart krijgen. Ook staat er dat er mogelijk een verkeerde simkaart is opgestuurd,

Zo snel mogelijk graag een nieuwe simkaart, anders wil ik van het abonnement afzien. 

mvgr Con Snijders
Badge
Als ik bij instellingen>algemeen>info kijk, dan zie ik aanbieder "Niet beschikbaar".

Er klopt dus iets niet. ik heb IOS versie 6.0.1 gedownload op de i/phone 4.
Badge
Als ik simkaart opnieuw invoer krijg ik ook melding ongeldige simkaart. Nadat ik de picode heb opgevoerd.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nathalie Snijders,

Zou je mij voor de zekerheid even het simkaartnummer kunnen sturen per privé bericht? Vaak duidt het niet kunnen kiezen van een aanbieder op een iPhone (lees: netwerk) op een simlock. Weet je zeker dat het toestel simlockvrij is?

Daarnaast is het wellicht van belang om eerst te synchroniseren met iTunes. Dit gaat als volgt:

- stop de simkaart in het toestel
- koppel het toestel aan je computer
- start iTunes op
- synchroniseer

Kan je me laten weten of dit heeft geholpen?

Groetjes,

Alex
Badge
Probleem opgelost na synchronisatie met iTunes.
Badge +6
Hoi Nathalie Snijders,

Fijn te horen dat het nu werkt.

Reageer