.

Beantwoord

Geen service na activatie simkaart

  • 2 November 2013
  • 6 reacties
  • 6400 Bekeken

Hallo,

Gisteren heb ik een nieuwe micro simkaart voor in iphone 4s geactiveerd.

Daarna heb ik geen service meer gehad. Telefoon al een paar aan en uit gedaan. Kunnen jullie de simkaart aub activeren?

Ik heb gisteren met de klantenservice gebeld, maar na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik het opgegeven. Nu probeerde ik vanmorgen te bellen, maar blijkt er in het weekend geen klantenservice telefonisch bereikbaar te zijn. Ik zou het erg vervelend vinden als ik nu het hele weekend geen service heb. Ik kan niet bellen en niet gebeld worden.

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Ton Knuever
icon

Beste antwoord door Charlene 4 November 2013, 14:16

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Probeer het even via Twitter.

Voor de rest zou je ook vandaag af en toe de telefoon even helemaal uit kunnen schakelen, even wachten en weer opnieuw opstarten. Ik neem aan dat je dat gedaan hebt en niet 'gewoon' uit- en aangezet?
Probeer het even via Twitter.

Voor de rest zou je ook vandaag af en toe de telefoon even helemaal uit kunnen schakelen, even wachten en weer opnieuw opstarten. Ik neem aan dat je dat gedaan hebt en niet 'gewoon' uit- en aangezet?


Bedankt voor de reactie, 

Via twitter heb ik al geprobeerd, zelf al voordat ik de vraag op het forum heb aangemaakt, maar krijg daar helemaal geen reactie. En dat zou sneller moeten werken.

Telefoon helemaal uitschakelen en opnieuw opstarten heb ik meerdere malen geprobeerd.

Gr.
Wellicht een idee om de sim kaart er even uit te halen en opnieuw in de telefoon te zetten ? misschien ziet ie m niet goed ?
Wellicht een idee om de sim kaart er even uit te halen en opnieuw in de telefoon te zetten ? misschien ziet ie m niet goed ?


Ook al geprobeerd. Maar daar ligt het niet aan. Dan zou de Iphone daar overigens ook een melding van geven. Pincode wordt ook gewoon gecontroleerd en geacepteerd. Zit volgens mij aan de kant van Simyo niet goed.
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat je toch even zult moeten wachten tot morgen. De klantenservice of een moderator hier kan dan je simkaart opnieuw activeren. Ik snap je baalgevoel.
Badge +8
Hallo,

Gisteren heb ik een nieuwe micro simkaart voor in iphone 4s geactiveerd.

Daarna heb ik geen service meer gehad. Telefoon al een paar aan en uit gedaan. Kunnen jullie de simkaart aub activeren?

Ik heb gisteren met de klantenservice gebeld, maar na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik het opgegeven. Nu probeerde ik vanmorgen te bellen, maar blijkt er in het weekend geen klantenservice telefonisch bereikbaar te zijn. Ik zou het erg vervelend vinden als ik nu het hele weekend geen service heb. Ik kan niet bellen en niet gebeld worden.

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Ton Knuever
Bedankt voor de reactie, 

Via twitter heb ik al geprobeerd, zelf al voordat ik de vraag op het forum heb aangemaakt, maar krijg daar helemaal geen reactie. En dat zou sneller moeten werken.

Telefoon helemaal uitschakelen en opnieuw opstarten heb ik meerdere malen geprobeerd.

Gr.


Hoi DMWEgb,

Wanneer er meerdere vervangende simkaarten besteld zijn, kan dit voorkomen. Ik zie dat je via Twitter gisteren iemand te pakken hebt gekregen, en dat je nu gebruik kunt maken van je nieuwe simkaart.
In het weekend is de Klantenservice inderdaad gesloten. De meeste kans heb je dan inderdaad op Twitter.

Groetjes,
Charlene

Reageer