Skip to main content
Hallo,



Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart in mijn iphone 4s gedaan en geactiveerd via mijn simyo. Ik krijg echter de melding "Geen service". Ik heb al geprobeerd om de telefoon 10 minuten uit te zetten maar nog steeds krijg ik dezelfde melding. Hulp is welkom :)



Tom
Hoi TomW,



Welkom op het forum :)



Het kan zijn dat je simkaart met enige vertraging geactiveerd is. Ik heb voor de zekerheid je simkaart een reset gegeven. Wat je zelf even moet doen is je telefoon synchroniseren met iTunes. Zet daarna je telefoon even uit/aan en je zou daarna moeten kunnen bellen.



Als dat niet zo is, wil je dan je simkaart in een andere telefoon doen? Je simkaart kan stuk zijn of je telefoon is niet simlockvrij. Door je simkaart in een andere telefoon te doen kom je erachter wat er precies aan de hand is.



Heeft deze informatie geholpen?
Hoi TomW,



Welkom op het forum :)



Het kan zijn dat je simkaart met enige vertraging geactiveerd is. Ik heb voor de zekerheid je simkaart een reset gegeven. Wat je zelf even moet doen is je telefoon synchroniseren met iTunes. Zet daarna je telefoon even uit/aan en je zou daarna moeten kunnen bellen.



Als dat niet zo is, wil je dan je simkaart in een andere telefoon doen? Je simkaart kan stuk zijn of je telefoon is niet simlockvrij. Door je simkaart in een andere telefoon te doen kom je erachter wat er precies aan de hand is.



Heeft deze informatie geholpen?





Bedankt voor je antwoord Dries! Ik had de simkaart gister om 00:00 in de telefoon gedaan, en hij deed het vanmiddag vanaf een uur of 12 ineens. Volgens mij zat er wat vertraging achter inderdaad. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie!
Hoi TomW,



Helemaal top! Fijn dat het werkt. Bedankt voor je terugkoppeling ook!

Reageer