Skip to main content

.

Ik heb een nieuwe telefoon waarvoor ik een nanosimkaart nodig had,

Deze heb ik inmiddels geactiveerd, maar ik krijg geen service.

Automatisch zoeken lukt niet, handmatig pakt hij m ook niet.

Ik heb de telefoon al meerdere keren 10 minuten uitgezet, maar geen resultaat.

Ik vind het jammer dat ik nu tot maandag moet wachten om de klantenservice te bellen, dus wie weet kunnen jullie me zo helpen...

Groet, Karen Metselaar
Heb geduld! Activering van een nieuwe simkaart kan soms wat langer duren.
Inmiddels is het na synchronisatie met iTunes gelukt. Misschien is het handig dit ook te vermelden op de "handleiding" van de nieuwe simkaart. Na lang zoeken vond ik deze tip op de site namelijk.
Hoi KarenMetselaar,



Welkom op het Simyo Forum.



Oei, wat lastig dat jouw simkaart niet direct geactiveerd werd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.



Normaal gesproken is het niet nodig om jouw telefoon met iTunes te synschroniseren. Om deze reden is het niet opgenomen in de handleiding voor het activeren van jouw simkaart. Slim dat je dit toch geprobeerd hebt 🙂 Gelukkig is dit uiteindelijk de oplossing geweest! Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?



@Scotsman, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela

Reageer