Skip to main content
Sinds gisteren heb ik een nieuwe iPhone 5s. De nano sim geplaatst en geactiveerd. De status in mijnsimyo geeft ook aan dat de nieuwe simkaart is geactiveerd echter ik heb GEEN SERVICE. Ik heb al allerlei stappen ondernomen aan de hand van tips op dit forum echter niets helpt.

Wat nu? Ik heb mijn telefoon nodig voor mijn werk dus dit is heel lastig 😞
Vanochtend gelijk gebeld met de klantenservice.

Wordt doorgespeeld naar de IT-afdeling en beloofd dat ik eind vd middag kan bellen... Helaas na resetten ( aan/uit knop en surf otton indrukken) nog steeds geen service ... Morgen maar weer bellen met de klantenservice 😞
En Yes !!

Ik kan weer bellen, thanks Simyo voor de goede service ????
Zelfde probleem met iPhone 4s. Na activering nieuwe micro sim geen service. Wordt morgen weer bellen. Wat een bedrijf 🙂
Heb dus geen lachende smiley geplaatst???
Hoi Rezandor en Velt, welkom op het Simyo forum :)



We hebben gisteren wat probleempjes gehad met het activeren van een aantal vervangende simkaarten. Gelukkig werkt het bij jullie beiden nu weer, toch? 😃
Ik heb sinds vandaag een nieuwe micro sim voor mijn Iphone 4. Zo juist geactiveerd. Maar ook zelfde melding als hierboven. GEEN SERVICE. Zijn de problemen voor aktiveren nog steeds niet opgelost -Ernst. Want ik kan nu niet bellen, sms en e.d.



Ben van af het eerste begin al bij Simyo en nog nooit geen problemen gehad. Maar eens moet dan toch de eerste keer zijn hehehe :o



Graag berichtje.....



Groet

Wim
Hoi wim1967,



Wat leuk om je na zo veel jaar op het forum te zien 🙂 Welkom!



De problemen zijn nog niet bij alle klanten verholpen 😞 We begrijpen dat dit heel vervelend is, maar we willen toch een beroep doen op je geduld. We werken er hard aan om het zo snel mogelijk voor al onze klanten op te lossen. We houden je op de hoogte 🙂 Als je zelf merkt dat je simkaart het doet, horen we dat ook graag!



Excuses voor het ongemak.
Hoi.

Kaart bleek gisteravond weer te werken. Mogelijk al eerder maar omdat ik pas gisteravond de telefoon nogmaals aan en uit heb gezet kon het netwerk alsnog gevonden worden. Gelukkig snel opgelost. We gaan vandaag op vakantie. Dus prettig dat het weer werkt.



Groet

Wim
Hoi,

Ik heb gisteravond mijn simkaart geactiveerd en tot op heden ook nog steeds de 'geen service' melding in beeld.

Bestaat het probleem nog steeds?
Nog steeds werkt mijn nieuwe simkaart niet. Ook niet als ik deze in een andere telefoon plaats ('simkaart niet geregistreerd').

Is simkaarten activeren niet mogelijk in het weekend?
Hoi.

Kaart bleek gisteravond weer te werken. Mogelijk al eerder maar omdat ik pas gisteravond de telefoon nogmaals aan en uit heb gezet kon het netwerk alsnog gevonden worden. Gelukkig snel opgelost. We gaan vandaag op vakantie. Dus prettig dat het weer werkt.



Groet

Wim




Hoi wim1967,



Dankjewel voor je terugkoppeling, fijn dat je weer bereikbaar bent.



Een prettige vakantie gewenst! 🙂
Hoi,

Ik heb gisteravond mijn simkaart geactiveerd en tot op heden ook nog steeds de 'geen service' melding in beeld.

Bestaat het probleem nog steeds?




Nog steeds werkt mijn nieuwe simkaart niet. Ook niet als ik deze in een andere telefoon plaats ('simkaart niet geregistreerd').

Is simkaarten activeren niet mogelijk in het weekend?




Hoi Mijmarieke, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat er ook helaas een vertraging is geweest in het activeren van jouw simkaart :(



Als het goed is, ben je inmiddels wel bereikbaar via je nieuwe simkaart, klopt dat? 🙂




Hoi Mijmarieke, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat er ook helaas een vertraging is geweest in het activeren van jouw simkaart :(



Als het goed is, ben je inmiddels wel bereikbaar via je nieuwe simkaart, klopt dat? :)





Hoi, inmiddels doet de kaart het en kan ik goed gebruik maken van mijn nieuwe telefoon.

Bedankt.

Groet, Marieke
Hoi Mijmarieke,



Wat fijn om te horen 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling, kunnen wij ook weer met een gerust gevoel aan het werk!

Reageer