Hallo,
Ik heb net m'n nieuwe simkaart binnen gekregen ik heb hem geactiveerd en in mijn Iphone gedaan maar nu geeft hij geen service aan. Wat moet ik nu doen?
Groetjes Maureen
Bladzijde 1 / 1
Begin eerst eens met je iPhone helemaal uit te zetten en daarna opnieuw opstarten.
Of is het al gelukt? Laat even weten!
Of is het al gelukt? Laat even weten!
Hoi Maureenkhb,
Welkom op het Simyo Forum, leuk dat je je vraag hier stelt.
Ik ben direct even in je gegevens gedoken. De simkaart is juist geactiveerd.:D
Heeft de tip van de Leon(dankjewel!) geholpen?
Je kunt anders de simkaart even 15 minuten uit het toestel halen. Nadat je hem opnieuw geplaatst hebt, zou hij moeten werken.
Probeer anders je telefoon eens opnieuw te synchroniseren met iTunes, nadat je de simkaart hebt geplaatst.
Als dit alles niet werkt, ben ik benieuwd of de simkaart wel werkt in een ander toestel.
Kun je dat eens testen?
Welkom op het Simyo Forum, leuk dat je je vraag hier stelt.
Ik ben direct even in je gegevens gedoken. De simkaart is juist geactiveerd.:D
Begin eerst eens met je iPhone helemaal uit te zetten en daarna opnieuw opstarten.
Heeft de tip van de Leon(dankjewel!) geholpen?
Je kunt anders de simkaart even 15 minuten uit het toestel halen. Nadat je hem opnieuw geplaatst hebt, zou hij moeten werken.
Probeer anders je telefoon eens opnieuw te synchroniseren met iTunes, nadat je de simkaart hebt geplaatst.
Als dit alles niet werkt, ben ik benieuwd of de simkaart wel werkt in een ander toestel.
Kun je dat eens testen?
Ik denk dat ze inmiddels te druk is met bellen.......:P
Ik denk het ook 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.