Hoi, nog een keer (maar nu in juiste topic mbt simkaart)
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart (nano) ontvangen voor mijn nieuwe iphone 5s maar heb geen service.
Ten eerste kreeg ik de optie niet " vervangende simkaart activeren". Ik heb dit toen via mijn instellingen & simkaart de optie " simkaart activeren" gedaan en vervolgens de beschreven stappen uitgevoerd.
Ik heb de volgende stappen nav eerdere meldingen op het forum reeds ondernomen, maar zonder succes:
-telefoon aan/uit gezet (ook voor langere periode van circa 10 min)
-handmatige reboot uitgevoerd
-gesynchroniseerd met Itunes
Kan iemand mij verder helpen?
Groetjes, Yoka
Bladzijde 1 / 1
Ik heb precies hetzelfde probleem, ook een nano simkaart voor mijn nieuwe iphone 5s. Ook bij mij de melding 'geen service'. Heb ook vanalles al geprobeerd maar blijft aangeven 'geen service'. Wie weet een oplossing?
Ik kan je niet helpen, maar ik ervaar hetzelfde probleem en aan de fora te zien, hebben meer mensen er last van. Het zal waarschijnlijk aan de servers van Simyo liggen.
Heb mijn simkaart in andere telefoon gezet en daar deed ie het wel. Daarna teruggezet in de iphone en nu doet hij het daar ook.
Beste MGDrenthe: dank voor de tip. Ik heb m'n simkaart net ook in een andere telefoon gezet en daar deed ie het direct. Teruggezet in iphone en alles werkt!
Hoi yoka,
Wat vervelend dat je zolang hebt moeten wachten voordat je simkaart was geactiveerd. Het komt maar zelden voor dat hier een vertraging in zit en helaas was dit bij jou wel het geval Ik zie dat je simkaart nu wel helemaal goed is aangesloten bij het netwerk en dat je ondertussen weer gebruik hebt kunnen maken van je nieuwe telefoon!
Goed om te lezen dat je die stappen eerst hebt geprobeerd, het is heel vaak het geval dat het zoiets simpels is!
@MGDrenthe, Thanks voor je tip! 🙂
Wat vervelend dat je zolang hebt moeten wachten voordat je simkaart was geactiveerd. Het komt maar zelden voor dat hier een vertraging in zit en helaas was dit bij jou wel het geval Ik zie dat je simkaart nu wel helemaal goed is aangesloten bij het netwerk en dat je ondertussen weer gebruik hebt kunnen maken van je nieuwe telefoon!
Goed om te lezen dat je die stappen eerst hebt geprobeerd, het is heel vaak het geval dat het zoiets simpels is!
@MGDrenthe, Thanks voor je tip! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.