.

Beantwoord

geen service bij activeren Nano simkaart Iphone 5s

  • 24 June 2014
  • 5 reacties
  • 2016 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hoi, nog een keer (maar nu in juiste topic mbt simkaart)

Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart (nano) ontvangen voor mijn nieuwe iphone 5s maar heb geen service.
Ten eerste kreeg ik de optie niet " vervangende simkaart activeren". Ik heb dit toen via mijn instellingen & simkaart de optie " simkaart activeren" gedaan en vervolgens de beschreven stappen uitgevoerd.

Ik heb de volgende stappen nav eerdere meldingen op het forum reeds ondernomen, maar zonder succes:
-telefoon aan/uit gezet (ook voor langere periode van circa 10 min)
-handmatige reboot uitgevoerd
-gesynchroniseerd met Itunes

Kan iemand mij verder helpen?
Groetjes, Yoka
icon

Beste antwoord door Tiury 25 June 2014, 14:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook een nano simkaart voor mijn nieuwe iphone 5s. Ook bij mij de melding 'geen service'. Heb ook vanalles al geprobeerd maar blijft aangeven 'geen service'. Wie weet een oplossing?
Ik kan je niet helpen, maar ik ervaar hetzelfde probleem en aan de fora te zien, hebben meer mensen er last van. Het zal waarschijnlijk aan de servers van Simyo liggen.
Heb mijn simkaart in andere telefoon gezet en daar deed ie het wel. Daarna teruggezet in de iphone en nu doet hij het daar ook.
Badge
Beste MGDrenthe: dank voor de tip. Ik heb m'n simkaart net ook in een andere telefoon gezet en daar deed ie het direct. Teruggezet in iphone en alles werkt!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi yoka,

Wat vervelend dat je zolang hebt moeten wachten voordat je simkaart was geactiveerd. Het komt maar zelden voor dat hier een vertraging in zit en helaas was dit bij jou wel het geval Ik zie dat je simkaart nu wel helemaal goed is aangesloten bij het netwerk en dat je ondertussen weer gebruik hebt kunnen maken van je nieuwe telefoon!

Goed om te lezen dat je die stappen eerst hebt geprobeerd, het is heel vaak het geval dat het zoiets simpels is!

@MGDrenthe, Thanks voor je tip! 🙂

Reageer