Hoi,
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart (nano) ontvangen voor mijn nieuwe iphone 5s maar heb geen service.
Ten eerste kreeg ik de optie niet " vervangende simkaart activeren". Ik heb dit toen via mijn instellingen & simkaart de optie " simkaart activeren" gedaan en vervolgens de beschreven stappen uitgevoerd.Â
Ik heb de volgende stappen nav eerdere meldingen op het forum reeds ondernomen, maar zonder succes:
-telefoon aan/uit gezet (ook voor langere periode van circa 10 min)
-handmatige reboot uitgevoerd
-gesynchroniseerd met ItunesÂ
Kan iemand mij verder helpen?
Groetjes, Yoka
Bladzijde 1 / 1
Hoi yoka,
Ik heb je vraag hier beantwoord 🙂 Fijn dat je de vraag nog eens had gesteld in het juiste onderdeel van het forum. Verdere vragen kunnen via het andere topic worden gesteld.
Ik heb je vraag hier beantwoord 🙂 Fijn dat je de vraag nog eens had gesteld in het juiste onderdeel van het forum. Verdere vragen kunnen via het andere topic worden gesteld.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.