Ik heb ineens geen service meer. Kan het ermee te maken hebben dat ik  een vervangende simkaart heb aangevraagd? Maar deze is nog niet binnen en nu kan ik niet gebeld worden of bellen.Â
Bladzijde 1 / 1
Beste Sander01,
Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem is de simkaart niet geblokkeerd o.i.d. Voor de zekerheid hebben we de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je om het toestel volledig uit te schkakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem is de simkaart niet geblokkeerd o.i.d. Voor de zekerheid hebben we de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je om het toestel volledig uit te schkakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Groetjes,
Manisha
zelfde probleem sim kaart ontvangen, maar nu staat er geen service kunt u me helpen/ op de hoogte kunnen brengen
Heb hetzelfde probleem. Gebeld met de helpdesk: er is een storing bij KPN waardoor aanmelden van nieuwe sim vertraagd is. Afwachten dus....
Hoi Jo2,
Scoopline heeft je zo te lezen al goed op de hoogte gebracht van de vertraging op het KPN netwerk. Hierdoor werd jouw simkaart niet goed op het netwerk geregistreerd. Doet je simkaart het inmiddels wel?
Groetjes, Tiury
Wederom bedankt voor de informatie Scoopline 🙂!
Scoopline heeft je zo te lezen al goed op de hoogte gebracht van de vertraging op het KPN netwerk. Hierdoor werd jouw simkaart niet goed op het netwerk geregistreerd. Doet je simkaart het inmiddels wel?
Groetjes, Tiury
Wederom bedankt voor de informatie Scoopline 🙂!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.