Skip to main content
Ik wilde vandaag de bestelling volgen van mijn simkaart.. het gaf aan dat er in een welkomstmail het order nummer staat.. ik heb gekeken in mijn mail.. en zie wel de mail na de bestellen met tel nummer en al.. maar geen order nummer.. is mijn bestelling goed gegaan? Ik heb gecheckt en mijn bestelling is wel gewoon afgerond en betaald.. en hij zegt ook dat mijn simkaart al actief is op mijnsimyo.. ik snap er niks van.. ik heb ook al de pin code en puk code gekregen.. kan ik mijn bestelling morgen verwachten? Of is er iets fout gegaan?
Hoi UnyJustSomeone,



Welkom op het Simyo Forum en welkom bij Simyo!



Wat lastig dat je niet direct een status kunt zien van jouw startpakket!



Ik heb het nagekeken in het systeem. Hier zie ik dat de bestelling goed doorgekomen is. Je hoeft je geen zorgen te maken hierover 🙂 PostNL bezorgt niet op maandag. Hierdoor verwacht ik vandaag, uiterlijk morgen, jouw pakketje bij jouw thuis. Houd je mij hiervan op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Heei ja dankje.. ik werd vanochtend rond half 12 wakker.. en me vader kwam aangelopen met het pakje.. dankjewel.. ben super blij 🙂
Hoi UnyJustSomeone,



Wow! Ik wou dat ik zo lekker kon uitslapen 🙂



Fijn dat het pakketje geleverd is en dat je dit nog even hebt doorgegeven. Graag gedaan natuurlijk. Heel veel plezier met je nieuwe bestelling! Als je mijn hulp nodig hebt, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela
Ja zeker dankjewel angela.. 🙂
Helemaal goed! Nogmaals heel graag gedaan :D



Groetjes,

Angela

Reageer