Ik heb een nieuwe mobiel (motorola moto g) waarvoor ik een nieuwe simkaart heb moeten bestellen. Deze simkaart heb ik geactiveerd met de meegestuurde code, maar ik heb nu geen  netwerkverbinding. Wat kan ik hieraan doen?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb het zelfde probleem met mijn vervangende simkaart die ik net succesvol heb geactiveerd.
Hoi David Spiro en BiancaH,
Het lijkt erop dat jullie simkaart activaties wat langer hebben geduurd. Normaal kun je eigenlijk meteen wel aan de slag, maar soms duurt dat wat langer. Beide simkaarten staan nu actief op het netwerk, dat heb ik voor jullie nagekeken. Hebben jullie dat ook al kunnen merken?
Ik hoor het graag van jullie:)
Groetjes,
Charlene
Het lijkt erop dat jullie simkaart activaties wat langer hebben geduurd. Normaal kun je eigenlijk meteen wel aan de slag, maar soms duurt dat wat langer. Beide simkaarten staan nu actief op het netwerk, dat heb ik voor jullie nagekeken. Hebben jullie dat ook al kunnen merken?
Ik hoor het graag van jullie:)
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.