Ik heb dinsdag een vervangende simkaart gehad en deze geactiveerd maar hij doet niets ik heb geen netwerk.
Groet Piet
Bladzijde 1 / 1
Hoi Piet1960,
Welkom op het Simyo Forum.
Goed dat jij je vraag hier komt stellen! Het is uiteraard de bedoeling dat jij ook met jouw nieuwe simkaart netjes een verbinding kunt maken met het netwerk. Jammer om te zien dat dit nu niet helemaal soepeltjes verloopt.
In het systeem vind ik terug dat jouw simkaart netjes geactiveerd is. Hier hoef jij je gelukkig geen zorgen om te maken. Verder zie ik niets wat eventuele problemen zou moeten veroorzaken. Om die reden heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Om deze reset af te ronden, mag je jouw telefoon uit- en aanzetten. Laat je weten of dit geholpen heeft?
Werkt het nog niet? Dan ben ik erg benieuwd of een andere simkaart wel werkt in jouw telefoon, en of jouw simkaart het doet in een andere telefoon. Op deze manier kunnen we goed bepalen waar het probleem precies vandaan komt. Laat je het weten?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Goed dat jij je vraag hier komt stellen! Het is uiteraard de bedoeling dat jij ook met jouw nieuwe simkaart netjes een verbinding kunt maken met het netwerk. Jammer om te zien dat dit nu niet helemaal soepeltjes verloopt.
In het systeem vind ik terug dat jouw simkaart netjes geactiveerd is. Hier hoef jij je gelukkig geen zorgen om te maken. Verder zie ik niets wat eventuele problemen zou moeten veroorzaken. Om die reden heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Om deze reset af te ronden, mag je jouw telefoon uit- en aanzetten. Laat je weten of dit geholpen heeft?
Werkt het nog niet? Dan ben ik erg benieuwd of een andere simkaart wel werkt in jouw telefoon, en of jouw simkaart het doet in een andere telefoon. Op deze manier kunnen we goed bepalen waar het probleem precies vandaan komt. Laat je het weten?
Groetjes,
Angela
Simkaart werkt inmiddels. Bedankt
Hoi Piet1960!
Enorm goed! Ben blij dat het werkt!
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Groetjes,
Ilias
Enorm goed! Ben blij dat het werkt!
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.