Skip to main content

.

Beste meneer/mevrouw,

 

Ik heb geprobeerd om e-sim te installeren.

Na het bericht van Simyo dat de activatie was gelukt, heb ik mijn fysieke simkaart verwijderd. Echter had ik toen geen netwerk meer. Vervolgens heb ik de fysieke simkaart teruggeplaatst en helaas was het probleem toen nog steeds niet verholpen. Ik heb de e-sim verwijderd en geprobeerd opnieuw te installeren. Ook dit heeft geen effect. Als laatste heb ik de telefoon meerdere keren aan en uit gezet, helaas.

Ik zit nu met een telefoon zonder netwerk. Kunnen jullie voor mij ‘achter de schermen’ het e.e.a. resetten zodat ik weer normaal kan bellen en gebruik kan maken van 4G?

Vriendelijke groet,

Hallo @SKreisel voor een snellere reactie kun je beter even  bellen (met een andere telefoon), of Whats-Appen.

Dit forum is geen chatdienst, dus een reactie kan even op zich laten wachten.

 

 


Hoi @SKreisel,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen netwerkverbinding hebt!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat je eSIM nu weer naar behoren werkt 🙂.

Bedankt voor je reactie @JanD

Groetjes,
Roeqajja


Hetzelfde probleem. Klantenservice is niet bereikbaar in het weekend. Ik kan helemaal niets nu. Alle apps vragen twee factor authenticatie maar ik ontvang geen sms. Help!


Hi @Ra02,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je hetzelfde probleem hebt.

Helaas zijn wij in het weekend ook niet actief op het forum. In het weekend kun je ons alleen via Whatsapp bereiken.

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels bent geholpen via onze klantenservice. Fijn om te zien dat het is opgelost!

Groetjes,
Roeqajja