Skip to main content
ik heb sinds vorige week een simyo abonnement en gister is mijn nummer overgezet. Alleen nu heb ik geen netwerk en als ik verbinding probeer te maken lukt dit niet. ik zat eerst bij kpn telfort en nu bij kpn dus de simkaart zou het gewoon moeten doen toch? hij is geactiveerd en er staat dat hij ook actief is mijn mijn simyo.
Hoi jasminb, welkom op het forum van Simyo :)



Top dat je al het één en ander hebt bekeken. Ik heb je simkaart een reset gegeven. Hij gaat zich zo opnieuw aanmelden op de masten. Zet je hiervoor je telefoon eenmalig uit en aan?



Daarnaast kun je het KPN netwerk handmatig selecteren 😳 Als je nog niet kan bellen, geef je dan door welke melding je hoort als je belt? En zie je wel in je telefoon dat je verbonden bent met een netwerk?



Je zou je simkaart nog even kunnen testen in een andere telefoon. Op die manier kun je zien of je simkaart wel werkt of dat het probleem misschien bij je simkaart ligt.



Ik hoor het graag van je 🙂
hey naomi,

bedankt voor de hulp, ik heb me telefoon opnieuw aangezet en nu heb ik een netwerk. super bedankt!
Hoi jasminb,



Wat goed om te horen dat je weer verbinding hebt met het netwerk! Een pak van ons hart 😉. Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag weer terug op het forum.



Groetjes, Tiury

Reageer