Skip to main content
Ik ben recent overgestapt naar Simyo. Nu krijg ik de melding dat het netwerk niet beschikbaar is. Ik heb mijn telefoon al uit- en weer aangezet, ook al voor een periode van vijf minuten. Via instellingen kan ik geen netwerk selecteren.

Wat kan ik wel doen? Ik kan nu niet bellen of gebeld worden.
Hi Anouk2001.



Ik zal alvast de aftrap geven.

Wat voor telefoon heb je?



Geen netwerk kunnen selecteren, dat kan ik (bijna) niet geloven.

En komt goed hoor......



Groetjes,

Friesian
Het probleem is al opgelost. Mijn lieve broertje heeft balletje balletje gespeeld met simkaarten en de verkeerde kaart in mijn telefoon geplaatst. Mijn vader heeft het opgelost :)



Dankjewel voor het meedenken!
Hoi Anouk.



Onder welk van de 3 dopjes had je broertje hem uiteindelijk liggen? 🆒

Complimenten voor je vader..



Groetjes,

Friesian
Hoi Anouk2001, welkom op het forum van Simyo!



Fijn dat het mysterie van de simkaart inmiddels was opgelost! ;)



Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we dit natuurlijk graag van je.



@Friesian, dankjewel voor het meedenken inderdaad!




Dankjewel voor het meedenken!





Ben ik nog vergeten!

Beter laat dan nooit....



Graag gedaan, hoor.



Anytime anyplace anywhere. (met dank aan Nena en Kim Wilde 🆒)



Groetjes,

Friesian

Reageer