Ik heb 12 maart een simkaart besteld. Een foute en geannuleerd. Contact gehad 13 maart met deklantenservice. Met het verzoek een nanokaart op te sturen. Waarschijnlijk was de 1ebestelling al onderweg. Maar niet getreurt meteen de juiste: een nanokaart besteld online. Deze zou ook verstuurd worden. Helaasnog niets ontvagen en de 1e bestelling is ook niet geannuleerd en beltegoed teruggestort. Mijn nieuwe iphone5 is vandaag binnen gekomen maar helaas is bellen niet mogelijk. Graag uw reactie
Bladzijde 1 / 1
Hoi Thieu,
Zoals ik in hier heb aangegeven, zal ik dit topic sluiten. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag op meerdere plekken op het forum stelt. Je kunt in het doorverwezen topic reageren.
Zoals ik in hier heb aangegeven, zal ik dit topic sluiten. Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag op meerdere plekken op het forum stelt. Je kunt in het doorverwezen topic reageren.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.