Alles geprobeerd, instellingen staan goed, enige mogelijkheid simkaart resetten?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internet in het buitenland hebt! Staan je roaming en mobiele gegevens aan in je toestel? Heb je de optie “internet in het buitenland” ingeschakeld via Mijn Simyo? Ook wilt het helpen om handmatig een netwerk te selecteren of om je internet handmatig in te stellen door middel van de APN instellingen. Via onze Toestelhulp kun je je toestel opzoeken en de stappen volgen hiervoor.
Als dit allemaal geen resultaat heeft opgeleverd, dan wil ik graag je simkaart resetten. Hiervoor mag je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik pak je aansluiting er dan even bij.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.