Skip to main content
Gisteren, 23 januari kon ik al geen sms ontvangen en sturen, vandaag heb ik helemaal geen bereik op mijn telefoon! Wat is er aan de hand? Kan nergens iets vinden over een storing bij Simyo op de site.
Als dit zo blijft wacht dan even een moderator af, die kan je verder helpen aan de hand van wat prive gegevens.



Maar heb je dit op 1 locatie of overal? En kun je jouw sim in een andere telefoon proberen? Zo kunnen we eventueel uitsluiten of het aan je telefoon ligt of niet.



We horen graag je bevindingen..
Hoi Jazzmania,



Wat vervelend dat je geen bereik had. Ik zie niets vreemds aan je gegevens. Voor de zekerheid heb ik je simkaart een reset gegeven, kun jij je toestel eens opnieuw starten?



En anders;)
Maar heb je dit op 1 locatie of overal? En kun je jouw sim in een andere telefoon proberen? Zo kunnen we eventueel uitsluiten of het aan je telefoon ligt of niet.




@Raytje dank je wel
No problemo 🙂
Hoi Ruud,



Bedankt voor je reaktie. Had inmiddels al weer bereik na mijn simkaart even uit de telefoon te hebben gehaald. Ik weet niet wanneer je mijn simkaart een reset hebt gegeven, maar vandaag kon ik een half uur niet bellen wegens: administratieve redenen...etc. Nu dus weer wel.  



Ik weet niet wat er bij Simyo gaande is maar het geeft rare problemen de laatste paar dagen, bij mij in ieder geval.



Groet, J.
Hoi Jazzmania,



Bedankt voor het laten weten dat het verholpen is. -Ruud heeft gisteren de reset uitgevoerd rond 15:00 uur.



Het kan soms voorkomen dat mobiele nummers door een technische fout of drukte van het netwerk worden afgemeld wat kan leiden tot geen bereik. Het lijkt er sterk op dat dit bij jou het geval is geweest.



In dit soort gevallen kan je de tip van Raytje opvolgen en je simkaart even in een andere toestel plaatsen. Verder is het advies om op je toestel het KPN-netwerk handmatig te selecteren.



Kan je ons laten weten of het probleem met slecht bereik nu helemaal verholpen is geworden?

Reageer