.

Beantwoord

Geen bereik op mijn toestel

  • 5 August 2013
  • 6 reacties
  • 414 Bekeken

sinds de ingaan  2e maand van het abonement  zegt die geen singaal mobiel netwerk terwijl ik wel het mobiele netwerk aan heb staan
Wat nu
icon

Beste antwoord door Natascha 6 August 2013, 16:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
sinds de ingaan  2e maand van het abonement  zegt die geen singaal mobiel netwerk terwijl ik wel het mobiele netwerk aan heb staan
Wat nu


Hoi Renee559,

Welkom op het forum!
Dat is vervelend om te lezen dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting. Je simkaart is actief in het systeem en niet geblokkeerd. Ik zie dat je gisteren 5-8 gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Is het probleem hiermee verholpen? Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting.
sinds de ingaan  2e maand van het abonement  zegt die geen singaal mobiel netwerk terwijl ik wel het mobiele netwerk aan heb staan
Wat nu


Hoi Renee559,

Welkom op het forum!
Dat is vervelend om te lezen dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting. Je simkaart is actief in het systeem en niet geblokkeerd. Ik zie dat je gisteren 5-8 gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Is het probleem hiermee verholpen? Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting.

hallo nog steeds geen signaal 
Ik kan er nog steeds geen gebruik van maken.
Badge +6
Hoi renee559,

Ai, dat is vervelend 😞.

Zou je je simkaart in een ander toestel willen stoppen en kijken of je hierin hetzelfde probleem hebt?
heb net gebeld en  het prob;leem  is opgelost 
 dank je wel 
Badge +6
Ah gelukkig dat je weer kan bellen, renee559! 🙂

Reageer