Skip to main content
hallo,

nadat ik mijn scherm heb laten repareren stopte ik de simkaart er weer in en leek mijn telefoon het te doen. Dat is niet helemaal het geval gebleken, mijn telefoon heeft geen bereik en kan geen netwerk vinden. Ik kan geen gebruik maken van mijn 3G en ook niet bellen/sms'en. 'alleen noodoproepen' staat er steeds in beeld. Heel soms maakt hij even verbinding en doet mijn 3G het wel, maar dit is maximaal voor 5 minuten.

hebben jullie enig idee hoe dit kan? ligt dit aan mijn simkaart of aan de telefoon zelf? en wat kan ik er aan doen?



M.vr.gr. Eline
Hoi paques, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat balen dat je telefoon na reparatie ineens slechter bereik heeft. Dit is helaas geen uniek probleem, want ik het heb het vaker voorbij zien komen. De schermen van telefoons zitten vaak vast op de printplaat van de mobiele telefoon. Hierdoor moeten ze behoorlijk wat draadjes loshalen voordat ze bij het scherm kunnen. Als hier net iets is vergeten of beschadigd geraakt, kan hij dit soort kuren vertonen.



Om zeker te weten of dit bij jou ook het geval is, kun je de Simyo simkaart het beste even in een andere telefoon testen. Dan zie je meteen of het aan de simkaart of aan de telefoon ligt 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer