Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik verblijf momenteel in Velp in een hotel. Heb wifi van het hotel maar geen data of bereik via Simyo als ik ver van het hotel ben. Is er wat met de service in dit gebied net iets buiten Velp? Heb geen google maps navigatie zonder bereik via Simyo. Kan ook niet bellen..mijn vrouw heeft exact hetzelfde met Simyo. Lastig...
Bladzijde 1 / 1
Welk merk en type telefoon hebben jullie beiden @Goof58 ?
Iphone 14.
Ik zie echter online via WiFi van het hotel dat de landelijke dekking van kpn op onze huidige locatie minimaal is ( wit tot nog heel flauw groen, normale dekking is volgroen op andere locaties) zo te zien.
Hi @Goof58,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat jullie geen bereik hebben!
Ik zie op je aansluiting dat je een verouderde simkaart hebt. Dit is hoogstwaarschijnlijk de reden dat je problemen ervaart met je bereik. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jullie 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik controleer dan graag of je vrouw ook een verouderde simkaart heeft.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.