Skip to main content

Hi!

sinds 1 oktober heb ik geen service meer via Simyo, ik was toen in het buitenland en heb via whatsapp contact gehad. Ik heb alle stappen die ik online kon vinden al direct geprobeerd, niks hielp. Mijn toestel is al 2 x gerest door Simyo en dat werkt ook niet. Nu ben ik terug in NL en het werkt nog steeds niet. Ik landde na 6 en kan nu niemand bereiken. Telefonisch voor noodgevallen alleen bereikbaar op werkdagen?

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 

wat betreft Simyo, ik baal ontzettend. De service via de Chah verliep slecht en heb al meerdere malen het zelfde gedaan met weinig succes. Nu in Nederland zijn niet meer te bereiken. Hoe lossen we dit op?

Hi @MarleenBS,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart.

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice en dat het is opgelost door je eSIM opnieuw te installeren. Goed om te zien!

Groetjes,
Roeqajja 


Reageer