Skip to main content
Beste,



Vandaag heb ik mijn vervangende simkaart geactiveerd en heb nu al uren geen bereik op verschillende toestellen.

Helaas kan ik daardoor de klantenservice niet bellen.

Bovendien heb ik via de mail een andere PIN gekregen dan die tijdens het activeren op de website verscheen.

De PIN die op de website verscheen werkt.



Kunt u mij helpen? Ik heb mijn mobiel namelijk hard nodig!
Je kan altijd de klantenservice vanaf een vast nummer op 0900-8090 bereiken (35 cent per gesprek). Momenteel zijn er geen wachtenden.
Helaas heb in het studentencomplex geen vaste nummer. Dus als iemand mij alsnog online zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn!
Nog een suggestie: https://twitter.com/simyoNL !

Ik neem aan dat studenten vandaag de dag tamelijk bekend zijn met Twitter... 🆒
Het is ondertussen opgelost. In mijn account stond (naast de andere pin die ik via de mail heb ontvangen) een andere simkaartnummer. Ik heb de simkaart die ik hier heb een tweede keer geactiveerd. Vervolgens verscheen het juiste nummer in mijn gegevens en kreeg ik wel verbinding.
Hoi Kathi,



Welkom op het forum van Simyo! 🙂 Fijn dat je het zelf inmiddels al had opgelost en dank voor het delen van de oplossing!



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!

Reageer