Ik probeerde een nieuwe simkaart aan te vragen omdat mijn telefoon eergisteren gestolen was.
In eerste instantie kreeg ik een foutmelding dat ik niet genoeg beltegoed had hiervoor.
Ik heb toen 10 euro opgewaardeerd en het nogmaals geprobeerd, dit keer kreeg ik een foutmelding dat de aanvraag al gedaan was!
Mijn vraag is nu: Is mijn nieuwe simkaart onderweg, en wanneer wordt de 5 euro kosten van mijn beltegoed afgetrokken?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Lucas1337, w3lk0m 0p h3t S1my0 f0rum 😉
Wat vervelend dat je telefoon gestolen is man 😞 Het wil wel eens mis gaan op Mijn Simyo als je een simkaart wilt bestellen en er is niet voldoende beltegoed. Ik zie dat het hier ook het geval is. Omdat je nu zelf geen bestelling voor een vervangende simkaart kan plaatsen, doe ik het graag voor je.
Kun je mij via een privébericht laten weten welk formaat simkaart je nodig hebt? Dan doe ik het meteen!
Wat vervelend dat je telefoon gestolen is man 😞 Het wil wel eens mis gaan op Mijn Simyo als je een simkaart wilt bestellen en er is niet voldoende beltegoed. Ik zie dat het hier ook het geval is. Omdat je nu zelf geen bestelling voor een vervangende simkaart kan plaatsen, doe ik het graag voor je.
Kun je mij via een privébericht laten weten welk formaat simkaart je nodig hebt? Dan doe ik het meteen!
Hoi Lucas1337,
Je simkaart is onderweg! Wil je me laten weten als je hem hebt ontvangen? ;)
Alvast bedankt!
Je simkaart is onderweg! Wil je me laten weten als je hem hebt ontvangen? ;)
Alvast bedankt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.