.

Beantwoord

Geen 3G

  • 6 July 2013
  • 8 reacties
  • 368 Bekeken

Goedendag,

Sinds 2 dagen heb ik een nieuwe simkaart (telefoon gestolen), die ik in mijn oude smartphone, een iPhone 3, heb gestopt. De simkaart is geactiveerd, maar toch kan ik helemaal niets! Bellen en smsen doen het allebei niet. Hoe kan dit? In mijn oude telefoon deed mijn oude Simyo simkaart het altijd wel.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Scotsman 6 July 2013, 11:12

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wanneer je je telefoon als gestolen opgeeft wordt de simkaart geblokkeerd. De nieuwe vervangende simkaart is ook geblokkeerd totdat je de klantenservice of een Simyo guru op dit forum hebt gevraagd de blokkering op te heffen.
Ik heb hem laten blokkeren en een vervangende simkaart aangevraagd, die ik eergisteren heb geactiveerd. Echter doet hij het nog niet, moet iemand van Simyo er dan nog iets mee doen?
Reputatie 7
Badge +9
Ja, iemand van Simyo moet de blokkering opheffen.
Oke, bedankt voor je reactie. Hoe laat ik dat doen? 
Reputatie 7
Badge +9
Er zijn vier mogelijkheden: Twitter, dit forum, e-mail of telefoon, zie http://www.simyo.nl/klantenservice maar wat je ook kiest ik ben bang dat je pas na het weekend antwoord krijgt.
Badge +8
Goedendag,

Sinds 2 dagen heb ik een nieuwe simkaart (telefoon gestolen), die ik in mijn oude smartphone, een iPhone 3, heb gestopt. De simkaart is geactiveerd, maar toch kan ik helemaal niets! Bellen en smsen doen het allebei niet. Hoe kan dit? In mijn oude telefoon deed mijn oude Simyo simkaart het altijd wel.

Groetjes


Hoi NvdLet,

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat de blokkade voor je is verwijderd.
Kun je nu gebruik maken van je nieuwe simkaart?

Groetjes,
Charlene
Ja, het is gelukt, bedankt!
Badge +8
Ja, het is gelukt, bedankt!

Hoi NvdLet,

Fijn om te horen :)

groetjes,
Charlene

Reageer