Mijn moeder heeft mijn abbonement voor een week geblokkeerd.
Ik vroeg mij af of ik dit via het internet zou kunnen deblokeren?
Bladzijde 1 / 1
Zal ik eens tegen je moeder zeggen, ondeugend. ha ha.
Welkom op het forum JitskeV,
Alleen personen die toegang hebben tot de persoonlijke pagina en/of abonnementsgegevens kunnen de simkaart deblokkeren. Overigens zie ik dat er een vervangende simkaart is besteld.
Groetjes,
Alex
Alleen personen die toegang hebben tot de persoonlijke pagina en/of abonnementsgegevens kunnen de simkaart deblokkeren. Overigens zie ik dat er een vervangende simkaart is besteld.
Groetjes,
Alex
Hallo,
Ik heb al geprobeerd een apart topic te maken maar dat lukt niet...
Mijn dochter haar telefoon is verloren geweest... We hebben de simkaart geblokkeerd maar hij is weer gevonden....
Kan de simkaart gedeblokkeerd worden?
Met vriendelijke groet!
Luitzen
Ik heb al geprobeerd een apart topic te maken maar dat lukt niet...
Mijn dochter haar telefoon is verloren geweest... We hebben de simkaart geblokkeerd maar hij is weer gevonden....
Kan de simkaart gedeblokkeerd worden?
Met vriendelijke groet!
Luitzen
Welkom op het forum nynkef,
Een vervangende simkaart laten deblokkeren kun je het beste via de telefonische klantenservice laten doen. Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met de klantenservice. De simkaart is weer actief.
Groetjes,
Alex
Een vervangende simkaart laten deblokkeren kun je het beste via de telefonische klantenservice laten doen. Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met de klantenservice. De simkaart is weer actief.
Groetjes,
Alex
zou je mijn simyo ook kunnen deblokkeren heb mijn factuur afgelopen donderdag betaald en dit is ook bevestigd, heb ook al telefonisch contact gehad met de klantenservice
graag even je reactie
Hoi Rust,
Ik heb een antwoord gestuurd in dit topic https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/deblokkeren-28568/index1.html#post102151
Heb je mobiel al een keer aan en uit gezet voor 15 minuten
Had dit verschil?
Ik heb een antwoord gestuurd in dit topic https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/deblokkeren-28568/index1.html#post102151
Heb je mobiel al een keer aan en uit gezet voor 15 minuten
Had dit verschil?
Hoi rust46,
Ook ik heb je vraag in het andere topic beantwoord. Het topic waar maikel.twinnie naar verwijst. Het zou fijn zijn als je verder vragen daar stelt.
Alvast bedankt 🙂
Ook ik heb je vraag in het andere topic beantwoord. Het topic waar maikel.twinnie naar verwijst. Het zou fijn zijn als je verder vragen daar stelt.
Alvast bedankt 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.