.

Beantwoord

Geblokkeerd om administratieve redenen?

  • 10 May 2013
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

Badge
Ik heb een nieuwe simkaart moeten aanvragen. Die is binnen en vanuit mijn kant geactiveerd. Als ik wil bellen zegt een stem dat ik om administratieve redenen ben geblokkeerd. Ik heb geen mail ontvangen, geen enkele vorm van uitleg. Neem contact op met de klantenservice. Op het formum lees ik dat jullie met hemelvaart gesloten zijn en vandaag, vrijdag 10-05 weer bereikbaar zijn maar het bandje zegt maandag pas. Dat houd in dat ik 5 dagen geblokkeerd ben om een voor mij onduidelijke reden.
Ik heb mijn rekening betaald dus dat kan het niet zijn en ik vind het eigenlijk niet zo netjes om iemand te blokkeren zonder opgaaf van reden en zou graag zien dat ik geblokkeerd word.
icon

Beste antwoord door Charlene 13 May 2013, 14:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste Sofie,

Ik kan je alleen adviseren om je toestel zo nu en dan even helemaal uit te zetten, deze dan ook 10 minuten uit te laten en dan weer aanzetten.
Er is namelijk een storing bij KPN (geweest) waardoor er vertraging is opgelopen. Ik kan niet garanderen dat de vertraging ook invloed op jou simkaart heeft gehad, maar voor een aantal heeft dit tocht gewerkt.

Mocht dit niet werken dan zou ik maandag middag even met de klantenservice bellen en vragen of zij je aansluiting een reset kunnen geven. Ook na de reset dien je je toestel uit en weer aan te zetten.


  • BEL 'S MIDDAGS VOOR KORTERE WACHTTIJDEN!
  • De Simyo klantenservice is telefonisch gratis beschikbaar vanaf je Simyo nummer op 1200
  • Op werkdagen van 09:00 tot 17:30 uur.
  • Met een vaste lijn is Simyo bereikbaar op 0800-0232300
Badge
Helaas, hij blijft geblokkeerd. Ik vind het wel echt super vervelend dat de klantenservice zo slecht bereikbaar is. Hemelvaart zit er al tussen. Op het forum staat bel vrijdag.  Vanochtend (rond 9.00) belde ik en waren jullie gesloten. Ik bel een half uur later en toen zei het bandje ineens dat jullie tot maandag gesloten zijn. Ondertussen ben ik wel 5 dagen geblokkeerd. Ik ben blij met je snelle reactie en dat je met me meedenkt, hoor maar ik vind het niet kunnen dat je in deze gevallen geen kant uit kan en maar moet wachten tot dat alles weer open is.
Reputatie 3
Badge +9
Ik ben het met je eens dat 4 dagen geen klantenservice voor een mobile aanbieder te lang is. Ik zou toch morgen nog een keer je toestel uit en weer aanzetten.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een nieuwe simkaart moeten aanvragen..

Dag Sofie, wat was de reden dat je een nieuwe simcard aan hebt moeten vragen? Antwoord geven staat vrij natuurlijk.

Wanneer heb je deze binnengekregen en geactiveerd? 

Voor de duidelijkheid;  "wij" zijn niet gesloten. Noch Martijn®, noch ik werken voor / bij Simyo.;)
Badge +8
Ik heb een nieuwe simkaart moeten aanvragen. Die is binnen en vanuit mijn kant geactiveerd. Als ik wil bellen zegt een stem dat ik om administratieve redenen ben geblokkeerd. Ik heb geen mail ontvangen, geen enkele vorm van uitleg. Neem contact op met de klantenservice. Op het formum lees ik dat jullie met hemelvaart gesloten zijn en vandaag, vrijdag 10-05 weer bereikbaar zijn maar het bandje zegt maandag pas. Dat houd in dat ik 5 dagen geblokkeerd ben om een voor mij onduidelijke reden.
Ik heb mijn rekening betaald dus dat kan het niet zijn en ik vind het eigenlijk niet zo netjes om iemand te blokkeren zonder opgaaf van reden en zou graag zien dat ik geblokkeerd word.


Helaas, hij blijft geblokkeerd. Ik vind het wel echt super vervelend dat de klantenservice zo slecht bereikbaar is. Hemelvaart zit er al tussen. Op het forum staat bel vrijdag.  Vanochtend (rond 9.00) belde ik en waren jullie gesloten. Ik bel een half uur later en toen zei het bandje ineens dat jullie tot maandag gesloten zijn. Ondertussen ben ik wel 5 dagen geblokkeerd. Ik ben blij met je snelle reactie en dat je met me meedenkt, hoor maar ik vind het niet kunnen dat je in deze gevallen geen kant uit kan en maar moet wachten tot dat alles weer open is.


Hoi Sofie,

Wanneer je je simkaart blokkeert, omdat die verloren of gestolen is, krijgt je nieuwe simkaart die blokkade ook mee. Die moeten wij dan op de Klantenservice handmatig voor je verwijderen. Dit doen wij het liefst telefonisch, zodat we al je gegevens kunnen checken. Dat jij het wel echt bent, en niet de dief.
Wat een pech dan inderdaad, dat we door de feestdagen en het weekend 4 dagen uit de lucht waren. Onze excuses voor dit ongemak.

Ik zie dat je inmiddels wel telefonisch contact met ons hebt gehad en dat mijn collega de blokkade heeft verwijderd. Wanneer je je toestel hierna uit- en aan hebt gezet, kun je weer op het netwerk.

Laat je nog even weten of de oplossing gewerkt heeft?

Voor de duidelijkheid;  "wij" zijn niet gesloten. Noch Martijn®, noch ik werken voor / bij Simyo.;)

Hartelijk bedankt voor het meedenken Martijn® en De Leon!

@Sofie: Deze heren werken inderdaad niet bij Simyo, maar hun tips zijn heel vaak wel de oplossing. Handig, toch?

Groetjes,

Charlene

Reageer