heb prepaid om laten zetten naar abo. email ontvangen v simyo dat dit vandaag in gaat. kan echter niet bellen, krijg melding dat nr om administratieve redednen is geblokkeerd. met helpdesk gebeld, volgens medewerker zou hij iets moeten omzetten en zou ik na een kwartier weer kunnen belleen na mijn telefoon opnieuw opgestart te hebben. echter ik kan nog steedfs niet bellen en de helpdesk is nu gesloten. wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Hoi marcel huibers,
Wat vervelend. Ja, ik zie dat de klantenservice je vrijdagmiddag heeft gedeblokkeerd. Maar jij geeft aan dat je daarna nog niet kon bellen, lees ik hier. Wat je in het weekend altijd kunt rpoberen is op twitter je vraag stellen. Daar wordt soms nog wel gereageerd in het weekend.
Heb je je toestel daarna wel even uit en weer aan gehad? Dat kan helpen om de simkaart zich te laten aanmelden. Zou je dat nu even willen proberen?
Ik hoor het graag van je of je alweer kunt bellen.
Groetjes, Charlene
Wat vervelend. Ja, ik zie dat de klantenservice je vrijdagmiddag heeft gedeblokkeerd. Maar jij geeft aan dat je daarna nog niet kon bellen, lees ik hier. Wat je in het weekend altijd kunt rpoberen is op twitter je vraag stellen. Daar wordt soms nog wel gereageerd in het weekend.
Heb je je toestel daarna wel even uit en weer aan gehad? Dat kan helpen om de simkaart zich te laten aanmelden. Zou je dat nu even willen proberen?
Ik hoor het graag van je of je alweer kunt bellen.
Groetjes, Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.