Skip to main content
Goedemorgen,



Zaterdag heb ik een vervangende (nano)simkaart besteld. Echter kwam ik er vanochtend (inmiddels dus maandag) achter dat mijn simyo nog op mijn oude adres staat! Ik heb dit snel aangepast, maar vraag me nu af of de simkaart niet al naar mijn oude adres is verstuurd, of dat mijn bestelling over het weekend heen nog niet verwerkt was en hij tóch naar mijn nieuwe adres is verstuurd? Ik hoor graag wat ik eventueel moet doen om hem naar het juiste adres te krijgen. Groet, Denise
Hoi Deniesliv, welkom op ons forum :)



Ik heb jouw topic even in het subforum Simkaart gezet, dan blijft het forum lekker overzichtelijk.



In je gegevens zie ik dat je gistermorgen hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is inmiddels een nieuwe simkaart naar je onderweg, want je simkaart was toch al naar je oude adres gestuurd.



Was het trouwens niet makkelijker geweest om even naar je oude huis te gaan en te vragen of de eventuele nieuwe bewoners jouw je simkaart kunnen geven?
Hallo,



Ik heb hetzelfde probleem als Deniesliv, mijn vervangende simkaart is ook naar mijn oude adres gestuurd. Ik heb de simkaart maandag aangevraagd, maar toen deze gister nog niet was aangekomen, kwam ik tot de conclusie dat mijn adres bij Simyo nog niet gewijzigd had. Dit heb ik inmiddels wel gedaan.



Het is voor mij geen optie om naar het oude adres toe te gaan om het op te halen. Stel dat iemand anders nu mijn simkaart vindt, kan diegene deze dan gebruiken? Of zijn er veel activeringscodes en dergelijke nodig, waardoor het iemand anders niet zou lukken om deze te activeren?



Nog een andere vraag, als je een vervangende simkaart aanvraagd, werkt de oude dan ook nog? Mijn telefoon is stuk gegaan, maar deze heeft een nano simkaart die ik er niet uit krijg, dus heb ik een vervangende kaart aangevraagd, zodat ik een oude telefoon met gewone simkaart kan gebruiken, terwijl mijn huidige telefoon gerepareerd wordt. Het zou heel vervelend zijn als ik de telefoon helemaal niet meer kan gebruiken omdat er een simkaart in zit die niet meer werkt.





Vriendelijke groet,



Gerrya
Hoi Gerrya,



Leuk dat jij jouw vraag hier op ons forum stelt:)



Vervelend dat jij er pas later achter kwam dat jij jouw adres nog niet had aangepast. En jouw vervangende simkaart nu bezorgd is bij de nieuwe bewoners. Gelukkig kunnen zij niets met die simkaart.



Een vervangende simkaart wordt actief op het moment dat jij de simkaart activeert via jouw Mijn Simyo pagina. De simkaart die jij bestelt is gekoppeld aan jouw aansluiting. Zolang jij de simkaart niet activeerd, of kan activeren, blijft je oude simkaart actief.:D



Als jij de nieuwe simkaart activeert, kun je de oude niet meer op actief zetten. Dus de simkaart die vast zit in je toestel is nu nog actief. Niet meer nadat je een vervangende simkaart hebt geactiveerd.;) Krijg je de simkaart er echt niet meer uit? Dan is het niet verstandig om een vervangende simkaart te activeren.



Je kan misschien in de tussentijd een losse prepaidkaart gebruiken om toch bereikbaar te zijn. Je krijgt dan wel een nieuw nummer. Is dat een idee?



Of heb je zelf een ander idee?

Reageer