Skip to main content

.

Heb in mijn iPhone 13 een actieve Esim van T-Mobile.DE zitten.

Wil nu een NL Esim van Simyo activeren , lukt van geen kant.

Simyo heeft al een “normale” simkaart opgestuurd , krijg die niet gectiveerd omdat de app steeds blijft zeuren over “we gaan nu de Esim activeren”.

Kan al 2 weken niet bellen .

Hi @Sandeb,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je al 2 weken onbereikbaar bent! Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik help je hier graag mee verder.

De eSIM moest door ons geactiveerd worden op de achterkant voordat je gebruik kon maken van je fysieke simkaart. Onze technische dienst heeft dit zojuist voor je gedaan. Je hoeft nu alleen je vervangende simkaart via Mijn Simyo te activeren en je simkaart is dan klaar voor gebruik! 

Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer