Ik wil snel een nieuwe simkaart ontvangen, maar als ik doorklik op "nieuwe simkaart bestellen" krijg ik een scherm "oeps, er loopt iets niet goed. Probeer het later nogmaals,.... oid. Hoe krijg ik zo snel mogelijk mijn nieuwe simkaart? Ik heb gisteren en vandaag al meerdere pogingen gedaan.
Jeroen
Bladzijde 1 / 1
Je kunt het proberen met een andere browser of even de cookies en geschiedenis wissen. Vaak helpt dit.
Hoi JDB83,
Welkom op het forum van Simyo.
Wat vervelend dat het niet lukt om een vervangende simkaart te bestellen. Ik zie ook dat je al contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft de bestelling voor je geplaatst. Deze ontvang je binnen drie werkdagen en kan je activeren via deze link.
Laat je ons even weten of het is gelukt? :)
@Raytje, bedankt voor je tip. Dit wil ook vaak helpen!
Groetjes, Angelica
Welkom op het forum van Simyo.
Wat vervelend dat het niet lukt om een vervangende simkaart te bestellen. Ik zie ook dat je al contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft de bestelling voor je geplaatst. Deze ontvang je binnen drie werkdagen en kan je activeren via deze link.
Laat je ons even weten of het is gelukt? :)
@Raytje, bedankt voor je tip. Dit wil ook vaak helpen!
Groetjes, Angelica
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.