.

Beantwoord

Foutmelding bij bestellen simkaart, en nu?

  • 10 March 2016
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Ik wil snel een nieuwe simkaart ontvangen, maar als ik doorklik op "nieuwe simkaart bestellen" krijg ik een scherm "oeps, er loopt iets niet goed. Probeer het later nogmaals,.... oid. Hoe krijg ik zo snel mogelijk mijn nieuwe simkaart? Ik heb gisteren en vandaag al meerdere pogingen gedaan.

Jeroen
icon

Beste antwoord door Angelica 10 March 2016, 11:06

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je kunt het proberen met een andere browser of even de cookies en geschiedenis wissen. Vaak helpt dit.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi JDB83,

Welkom op het forum van Simyo.

Wat vervelend dat het niet lukt om een vervangende simkaart te bestellen. Ik zie ook dat je al contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft de bestelling voor je geplaatst. Deze ontvang je binnen drie werkdagen en kan je activeren via deze link.

Laat je ons even weten of het is gelukt? :)

@Raytje, bedankt voor je tip. Dit wil ook vaak helpen!

Groetjes, Angelica

Reageer