Skip to main content
Hallo, ik heb zo juist een Sony Experia ZL aangeschaft.

Gelijk geupdated.

Ben zo dom geweest driemaal het verkeerde nummer van de simkaart in te voeren.

Kan iemand mij zeggen hoe ik door gebruik van mijn puk code het apparaat weer aan de gang krijg?

Heel veel dank. 

Bagus
Hoi Bagus,



Welkom bij Simyo en welkom op het forum :D



Lastig dat je de verkeerde pincode hebt ingevoerd. Gelukkig hebben we dan nog altijd de pukcode 😉 Je toestel hoort te vragen om de pukcode nadat de pincode driemaal verkeerd is ingevoerd. Op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens staat de pukcode. Als je de pukcode invoert in je toestel, dan vraagt je toestel om een nieuwe pincode. Deze nieuwe pincode verzin je zelf en voer je in 🙂 Je toestel vraagt om een bevestiging van je nieuwe pincode en klaar is Kees :)



Wil je mij laten weten of het lukt? En anders wat je ziet verschijnen op je beeldscherm?

Reageer